Tuesday, May 5, 2009

ефп


بسم الله الرحمان الرحيم اولا احب اشكر روح قلبي على الإهداء الجميل لينا أنا
ومصطفى ومبسوطين بالفكرة أوي ويارب فكرة التاج تبقى مستمرة
اسمي:هدى الاسم المشهورة بيه وسط صحابي:هدىسني:18سنة مجال دراستي
أداب وعلوم إنسانية.اسم المدونة:حكايات زمان.الصورة الرمزية في المدونة بتعبر عن أم حضنة إبنها بقوة
وكإنها بتحاول تحميه من خطر وأنا لما عملتها كان بسب موضوع عن فلسطين
وصورة كانت بتعبر عن معاناة الفلسطنين وأبنائهم اللي كان كل ذنبهم إنهم اتوجدو
في المكان والزمان غير المناسب.بخصوص قفل المدونة فدا أمر يرجع للأستاد
مصطفى ولو عليا فأنا عمري مافكرت في كده،والسبب عشان المدونة
بالنسبة لي بيتي وفيها أغلى ناس ولو قفلتها ما ينفعش أكمل معاهم
ردي على حد قل أدب عليا في المدونة إني مش أرد عليه خالص وأسيبو
لظمير وأتصرف كإني ماشوفتش تعليق.أسواء مدونة دخلت
ما فيش عشان كل المدونات اللي دخلت مدهشة ودايما بطلع بأفكار
تساعدني في حياتي وكمان كل المدونين اللي تعرفت عليهم شخصيات
جميلة وجديرة بالإحترام.حيحصل ايه للإيميلات بعد ما موت
مش عرفت يمكن اديها لحد من صحابي إللي بتيق فيهم.

14 comments:

Razi Soliman said...

مبروك التاج


وانشاء الله المدونة ماتتقفلش خالص

لك ودى واعتزازى

رازى

houda said...

razy el hawary said...
السلام عليكم بشكر حضرتك على تعليقك وامنيتك اللي بتمنى تتحقق والمدونة تفضل مفتوحة دايما ونفضل نشوف التعليقات الحلوة والتدخلات ملياها
تحياتي

§a§a said...

ان شاء الله قريب

نبضات said...

الجميله والرقيقه هدى
اشكرك على قبولك للتاج واسفه لتاخرى فى التعليق عشان ظروف امتحاناتى

أجابات جميله ومجالك فى الدراسه حلو كتير بس ليه اجاباتك مختصره ومش مواجبه على كل الاسئله فى التاج

انا قولت اكيد كانت مشغوله او مش بتحبى تتكلمى على نفسك كتير

بس اجاباتك حلوه وان شاء الله مش تضطرى تقفلى المدونه خالص

وايه اخبار مصطفى ؟؟؟ فى انتظار اجاباته على التاج ويارب يكون بخير
واسمحلى أبعت له سلام منى له من خلال تعليقى على التاج بتاعك


وحشتنى جدااااااااااااااا وربنا يوفقك فى دراستك وحياتك وتكونى دائما انسانه مميزه فى دراستك ومجالك وعلى المستوى الانسانى لانك انسانه جميله ورقيقه وعميقه جداااااااااااااااا
فى انتظار موضوع جديد لك ولمصطفى
وانا باذن الله تقرئى لى موضوع قريبا



تحياتى

تحياتى

نبضات said...

ممكن سؤال نسيت اكتبه
هو ايه معنى اسم البوست بتاعك وكتابه باى لغه

تحياتى

houda said...

منى وحشتني اوي ومالوش الاسف انا كنت عارفة انو عندك امتحانات وانا كمان خاصت دراسة ورحت للبيت بس وحشتوني اوي فرجعت اما بخصوص اجابتي على التاج فانا جوبت على كل الاسئلة بس الاستاد مصطفى نسي ينزل بقت الاجوبة وهو كمان اللي ورطني في عنوان البوست اللي والله مش عارفة اسم ايه لانو من اختيار مصطفى وشكلو مكتوب بلغة اكرانيا واما بخصوص انشغالي فانا مافيش حاجة تشغلني عن الناس اللي بحبهم وانا ما عانديش مانع اني اتكلم على نفسي لاني زي ما بحب اتعرف على الناس بحب هما كمان يعرفوني واكون بالنسبة لهم كتاب مفتوح اي حد يقراه .انا دلوقتي في عطلة حطول شوية بس ححاول افتح عشان اطمن عليكم وربنا يوفقك ويسعدك دايما وتحقق كل ما تتمني
تحياتي وبحبك اوي

houda said...

الاستاذ مصطفى
اخبارك ايه وحشانا مواضعك وحضورك معانا يارت تحاول تكتب مواضيع بس بالعربي عشان لو حتكتبها باللغة زي اسم البوست يبقى ادينا وقت لحد ما نعمل دروس خصوصية ونقدر نفهامها ونعمل جوائز للي يتعلم الاول
تحياتي ويارب تتوفق دايما وتعمل خطوات مهمة في حياتك وما طولش الغياب .تحياتي

houda said...

منى
بخصوص مصطفى هوكويس الحمد لله وانشاء الله يجاوب على التاج قريب ونشوف لو موضوع جديدة ولونو شكلكم ظبطين حضوركم على غيابي بس انا حبقى افتح عشان اشوف الاخبار ايه ويارب تكون النتائج ظهرت وتكوني من الاوائل دائما وابدا
تحياتي وحتوحشني اوي

§a§a said...

kalam bost maktob be rosy kan galat

§a§a said...

ana tmam 7amds lilah

اقصوصه said...

مبروك التاج

اجابات جميله:)

§a§a said...

يارب تكونو بحير جميعا ان شاء الله قريب فى موضوع

تحياتى لكم واسف على التاخير

houda said...

اقصوصه
الله يبارك فيك ويارب نكون دايما عند حسن حضرتك ومنورة التعليقات
تحياتي

houda said...

جريدة الصباح العربي...
اولا بنتاسف باسمي وباسم الاستاد مصطفى على عدم الرد قبل كده عشان كان في ظروف وبيشرفني اني اقبل الدعوة المتميزة اللي بتعتبر شرف لينا ولمدونتنا البسطة وانشاء الله عن قريب نكون من المشركين وبنتمنى لكم التوفيق وتحياتي لكل المشركين
شكرا على الدعوة الجميلة دي
تحياتي

حلوة