Friday, April 20, 2007

تاج الحكايه



وصل لى تاج من الاخ العزيز سفاح كرموز بطلب عليه اتنين موظفين ودمغه وختم

لذالك قررنا نحن الموقع ادناة بفك طلاسم هذا التاج

0 هواية لما بتمارسها بتستغرق فيها تماما...وتنفصل عن عالم الواقع لفترة من الوقت اثناء ممارستها؟؟

هممممم من اجمل الهوايات التى امارسها هى الكتابات وخاصه كتابات المقالات التارخيه

فهذة المقالات من الممكن ان اقوم بكتابتها لوقت استغرقه فى البحث والتدقيق حتى يتثنى

لى اخراجها فى صورة تقنع القارىء بها وتجذبة اليها , ايضا احب جدا القراة فى القصص

والتاريخ والادب واحيانا الشعر ولما بقرا مثلار عن تاريخ معين احسن انى اعاصر هذة الفترة

اثناء قرأتى اليها واتخيل انى فى هذة الفترة التى اقرأ عنها .

هل كنت طالب شاطر فى المدرسة؟

ممكن تقول ساعات وساعات لما الدماغ بتشتغل بتبدع يعنى ولما تتوقف اجارك الله على

الفول والطعميه المصريه لما تطفح فى نخشيش الواحد ولا كأنه احد افراد الامن المركزى

بس الحمد لله فى المجمل طالب شاطر

ايه كانت احب مادة بتحبها فى الكلية والمدرسة واللى بتكرهها برضه ؟

المواد اللى بحبها فى المدرسه الرياضه والتاريخ والبلاغه اما الكليه فكان المواد معظمها

تاريخيه ممكن اجمل فرع عشقته الاندلسى اما المواد اللى بكرها فحدث ولا حرج وياتى

فى مقدمتها العنجليزى وما ادراك ما العنجليزى يعنى

im happy be al salat ala al naby وممكن كمان I does

يعنى مشاء الله اتحدث الانجليزيه بطلاقة

كنت نفسك تطلع ايه وانت صغير؟

هممممممممممم كان نفسى اطلع حاجات كتير احلام الصبيه ولكنى كنت اتمنى

ان اطلع رحالة مش ابن بطوطه ولا بن جبير ولكن ما يقابلها

العصر الحديث وهى الطيار


4 comments:

safa7_karmooz said...

كويس ان عملته

لحسن كنت بسن السكينة وجايلك حالا

§a§a said...

اى خدعه يا عمو السفاح يا بتاع كرموز

انا اقدر ازعلك ولا اتنى لك سكينه

انت حبيبى


امزح


ههههههههههه

منور ياريس البلوج والبلوج الل جنب البلوج

دا انت سفاح ياريس

Anonymous said...

ايه حكايه التاجات دي

كل ما اتمشي في اي بلوج الاقي تاج تاج

انا عايزة تاج انا كمان


--

بس ن شاء الله اما اعمل بلوج في الاجازة

هشوف ايه حكايه التاجات دي


----

اجاباتك حلوة يا صاصا
اعدت ادحك عليها كتيير

خصوصا بتاعه السؤال ( كنت شاطر ولا لا

كذا مرة تحصل معايا ويقولوا لي فطرتي ايه انهرده يا فاطمة ؟؟

هههههههه

§a§a said...

هههههههه

ربنا يكرمك يا فاطمه ان شاءالله نشوف بلوج من افضل البلوجز فى الاجازة

منتظرين

حلوة