Sunday, July 29, 2007

فرقه أيامنا الحلوة



امبارح حضرت انا وصديقى مندهش حفله لفرقه ايامنا الحلوة وطبعا رحنا عشان نشوف على الالفى وأغنيته اللى ملحنها وبجد بجد اغنيه جامدة جدا وطبعا استمتعنا بالفرقه جدا وكانت ختامها مسك عندما قام المغنى شريف بدعوة على الالفى للفرقه وغنى الاثنين الاغنيه وكانت روعه بقول ايه متيجو نشوف اجزاء من الحفله





أرابسك , الطير المسافر " صوت مغنيه اسمها اميرة جامدة جدا " , قدك المياس , طيبه

وطبعا فى النهايه غنى على الالفى مع شريف













قدك المياس



شريف



شريف وعلى الالفى

7 comments:

علي الالفي said...

ما اتحرمش منك جدا
و بجد يا رب اليوم يكون عجبك
بس مفيش ولا فيديو باين؟؟؟؟

§a§a said...

دى اقل حاجه قدرت اقدمها

واليوم والله كان جميل جدا وان شاء الله يتكرر كتير وتكون انت بقى بتغنى اساسى فى الفرقه عشان نستمتع

اكتر واكنر


الفديو باين بس استنى عليه يحمل شويه

The Manager said...

قشطة جدا

انا اول مرة اعرف على الألفي منك للأسف دلوقتى يا مصطفى

واضح انه كان يوم جميل

ربنا مش يحرمك من الأيام الجميلة انت وعلى مندهش وعلى الألفي كمان :)

تحياتى يا صاصا

§a§a said...

The Manager said


حبيب قلبى سليم والله اليوم كان ناقصك

نفسى اشوفك يا جميل

علي الالفي said...

انا اتفرجت ع الفيديوهااااااااات
ربنا يخليك
و يا رب نتقابل دايما على كل خير

§a§a said...

علي الالفي said

ربنا يكرمك يا جميل دى اقل حاجه

نقدر نعملها

ان شاء الله نصورلك بقى اول اغنيه ليك كدا وانت بتمتعنا

تحياتى

>>KEMO_LION said...

اخ كده تنسو المخرج يا وحشين ههههههههههههههه
ماشى يا صاصا
بس بجد كان يوم جميل والاغنية اللى لحنها على الالفى فعلا اغنية رائعة جدا
وانا سعيد انى كنت هناك فى اليوم ده
مع انى رحت على خيانة جامدة من صحابى بس كان يوم جميل
وفعلا يارب نتقابل على خير دائما

حلوة